środa, 3 sierpnia 2016

Insta Fit Inpirations - Przemek Wróbel

Witajcie!
Dziś mam przyjemność przedstawić wam Przemka, który również może was świetnie zachęcić do ćwiczeń swoją postawą. Miałam tą przyjemność i możliwość, mogłam przeprowadzić z nim krótki wywiad. Oto nasza rozmowa. Z niej dowiecie się najważniejszych rzeczy. Serdecznie zapraszam do przeczytania i zaobserwowania naszego kolegi. Mam nadzieję, że większość z was już go poznała :)


Zacznijmy od początku, jak zaczęła się twoja przygoda z siłownią i ogólnie życiem fit? Przeszedłeś jakąś przemianę czy też od młodości byłeś już w miarę wysportowany?
-Początki tak samo jak u każdego... jest to proces ciężki i czasochłonny. Biorąc pod uwagę fakt, że nigdy nie byłem specjalnie wysportowany nigdy nie podejrzewałem, że będę kiedyś mógł nazywać siebie ,,fit".  W młodości byłem dosyć ,,przy sobie", co nie ułatwiło mi sprawy bo moja samoocena i poczucie własnej wartości było mocno zaniżone.
Pewnego wakacyjnego dnia, kilka lat temu postanowiłem, że pora coś zrobić. 
Zawsze do sprawy podchodziłem bardzo rozsądnie.  Od początku  starałem się wykonywać swoją robotę na siłowni bardzo dokładnie, nawet wtedy kiedy nie zdawałem sobie sprawy z tego, że niepoprawnie wykonywałem jakieś ćwiczenie. 
Największa przemiany  które dokonały się w moim życiu to zmiany w mojej głowie. Poprawa nawyki żywieniowych, zmiana stylu życia oraz to, że wreszcie czuje, że mam jakiś cel w życiu - celem jest idealna sylwetka i pokazanie innym, że można. 
Od roku studiuje dietetykę, prowadzę bloga i mam nadzieję - motywuję innych do pracy nad swoją sylwetką. 

Jakie są twoje aktualne sukcesy którymi chciałbyś się pochwalić? A jakie są twoje cele?
-Moje aktualne sukcesy ? Wzrost wagi do 90 kg i mocny przyrost mięśnie. Trenuje do 4-5 razy w tygodniu.
Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, czekają mnie zawody w październiku. Bardzo chciałbym stanąć na scenie i pokazać wszystkim efekty swojej ciężkiej pracy.

Jak na twój styl życia reagują najbliżsi?
-Jestem zdania ze mój styl życia udziału się w moim domu. Mam dwóch braci i oboje obserwują swoją sylwetkę. Natomiast moja mama - ćwiczyła już od dawna ale ciągle mogę od niej słyszeć ze bardzo ją motywuję do działania.

Jakie jest twoje motto lub kto jest dla ciebie mentorem?
-Moje motto: Motywacja jest czymś co pozwala zacząć, nawyk jest czymś co nie pozwala przestać.
Żyje zgodnie z ta zasada i czuje się z tym dobrze.
- największym autorytet dla mnie jest Akop Szostak oraz Michał Karmowski. Chociaż wzoruje się też na kilku innych sportowcach, uważam, że należą oni do współczesnej elity świata sportów sylwetkowych.
- Warto śledzić kanał na yt oraz fp : Akop i Sylwia Szostak , Michał Karmowski oraz zachęcam do śledzenia mojego bloga, który świetnie pokazuje mój fit lifestyle.

Dodam jeszcze ze udzielam porad dietetycznych i porad związanych z treningiem 

facebook • instagram • snapchat : przemmow • blog















xoxo ♥

30 komentarzy:

  1. Świetny wywiad :)
    Dałaś mi ogromną motywację do ćwiczeń tym postem :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam inny ideał co do figury faceta ale widac chłopak dobrze nad soba pracuje, ogromny szacunek :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po rozmowie widać że jest to poukładany i inteligentny chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No kojarzę go :) fajnie że jest tak zmotywowany :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis ;) uwielbiam tematykę fitness ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wpis na mój temat. To wielka przyjemność przeczytać na swój temat takie miłe rzeczy. Pozdrawiam Cie !
    Pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wafelek ryżowy nie wygląda zbyt zachęcająco :D
    Podobał mi się ten post, fajnie by było, gdyby było takich więcej :)
    Pozdrawiam - MG :)
    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Mam wiele inspiracji fitness jeśli chodzi o damskie grono, ale wśród mężczyzn jest gorzej. Fajnie, ze trafiłaś na kogoś z pasją i poświęciłaś mu wpis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi znowu bardzo brakuje motywacji do ćwiczeń :(((

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna forma :) Widać, że dba o siebie :) Chciałabym, żeby i mnie tak ktoś w domu motywował, jak On swoją mamę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wywiad, bardzo przyjemnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że dba o siebie chociaż ja nigdy nie zwracałam uwagi na mięśnie u facetów ;) Chciałabym być tak zmotywowana do ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie podobają mi się tacy faceci;p

    OdpowiedzUsuń
  14. pozytywny koleś :)
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice blog! :)
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wywiad! Aż mnie zmotywowałaś do cwiczeń :D
    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od początku wakacji regularnie ćwiczę i zdrowo się odżywiam :) Super wywiad!
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Wziął się pewnego dnia w wakacje za siebie i wytrwał? Kurde mało spotykane. Widać po zdjęciach, że stało się to jego pasją :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszcze motywacji! mi sie nie chce nigdy wstac z lozka:(
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego szukałemm! Dziękuję!Każdy czasami potrzebuuje inspiracji:).
    Zapraszam do mnie,kilka zdjęć :)!
    http://azalean00.blogspot.com/
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, ze inspiruje cie ktoś inny niż deynn i majewski, bo nimi to już rzygam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ich ;p Ale są kim są dzięki charyzmie i kasie. Czasem wolę szaraczków ;p

      Usuń
  22. Dajesz dużo inspiracji i motywacji!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie niedlugo super zdjecia :) Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sylwetka <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. My brother suggested I might like this website. He wass entirely right.
    Thiss post actuallyy made my day. Yoou can not
    imagine simpy how mjch time I had spent for this information! Thanks!

    OdpowiedzUsuń